6.1.12

Julepynt hele året?!


Et av ankepunktene mine for å kjøpe denne adventsstaken var at "man kan jo bruke den hele året..", men nå når adventsstiden er over føles det på en måte litt rart å skulle ha den fremme..må nok bare venne meg til tanken på at den har fire lys.

Likte denne lysestaken veldig godt allerede første gang jeg så den, men det var mye frem og tilbake i hodet mitt på grunn av de oransje kulene. Synes egentlig de er råkule, men her hos oss ble det bare feil. Vurderte lenge et DIY prosjekt, men endte til slutt opp med å kjøpe den likevel. Etter litt googling har jeg sett at flere har hatt samme problem med den - og flere har faktisk malt den selv, så nå blir det frem med malerkosten! 

Til nå er det helt klart Fru Flys versjon (med sorte kuler) som frister mest.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar