13.6.12

Small Space Living

I det siste har vi fløyet rundt på visninger her i Bergen.
Søsteren min og kjæresten skal flytte hit til byen (jippi!) til høsten for å studere - 
og er nå på jakt etter leilighet. 

Kjenner det kribler i hele meg etter å få innrede en studentleilighet igjen.
Det er noe spesielt med den første leiligheten man innreder selv - samme om man eier eller leier. 

En god studentleilighet for meg er gjerne liten, leken, full av praktiske løsninger og oser av kreativitet. 

Når man flytter ut for å studere er man jo gjerne rundt 18 år, og egentlig ikke særlig voksen i det hele tatt 
(hvertfall følte ikke jeg meg så voksen på det tidspunktet). 
Nettopp det synes jeg man skal ta med seg når man innreder. 
Dette er jo egentlig den første muligheten man får til å "leke hus" på ordentlig!

Ble inspirert av leiligheten vi var å så på i går at jeg bare måtte lage noen "Small Space Living"-kollasjer. 

Her i Bergen, som i de fleste andre storbyer, blir Ikea flittig brukt av studentene. 
Derfor har jeg utelukkende valgt ting fra Ikea til kollasjene.
 Billig og kult.

Stuen:



Kjøkkenhjørne:



Gang:



Soverom: 



Til alle studenter: 
Måtte studietiden blir fantastisk! 
Gleder meg til dere kommer.
Bergen koker alltid når studentene inntar byen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar